joging2 .

Sunday 8 May 2011

Assalamualaikum kepada umat Islam sekalian. hari ni tak de apa2 yang best pown. da larh bosan tambah2 masa tengah belajar tadi. memang ngantuk gila ! tapi sabar aje larh niat datang sekolah nak belajar bukan nak tido yerr. tak pernah ada orang ajar datang sekolah nak tido. kalau ada gtao aku, biar aku gy betulkan otak orang tu. cian dia, maybe dia sakit otak kowt. lepas belajar goegrafi ada perhimpunan pulak, lagi larh bosan ngok oiii. dengar aje larh cikgu nak cakap apa. aku terpaksa tadah telinga dengar cikgu cakap. cikgu tukar peraturan pulak. tak ley gado2 kalau tak gantung sekolah ler jawabnya. mak aiii, aku baru terpikir nak cari gado ngan budak sekolah aku. tak pe2, dosa gado2. lepas tu beratur nak keluar pagar sekolah. masa balik aku beli air lengkong. my feveret lorh !!! minum masa jalan sambil sembang2. masa jalan nak balik umah Ija datang. kawan aku datang ! sembang2 ngan dia n uda. uda kawan sejati aku kowt. dia baik bagi aku, tatao larh bagi ampa cam na. tapy ,,, yang aku pasti aku sayang dia sebagai kawan baik aku. aku tercerita pasal nisah ponteng perhimpunan kat Ija. nisah dapat tao masa dia tanya aku. dia cam marah aku jer. sorry yer nisah aku tak sengaja.tapy ,,, aku malas nak kesah kalau unx ta mo kawan ngan aku pown. tapy, lagi elok kalau kita terus berkawan. jangan larh memutuskan silaturahim sesama muslim .
Sekian .

No comments:

Post a Comment